neděle 15. listopadu 2015

Jsem pekařka!

Splnil se mi dětský sen, opravdu!!! Jsem jako malé dítě, vždy, když si na to vzpomenu, tak hopsám radostí :)

https://www.youtube.com/watch?v=hIGF-Fkxbk0

Naskytla se mi neuvěřitelná příležitost péct dorty, koláče, buchty, bábovky a mnoho dalších dobrot pro veřejnost. Ano, ano, ano, peču pro kavárnu. A lidem to chutná :) Už jsem pekla perník, bábovku, višňový koláč s drobenkou, první čokoládový dort s malinami, francouzský jablečný koláč, mrkvový bezlepkový a mnoho dalších. A taky občas dělám polévky :) bramboračku s houbami a nebo krémové mixované!!! Tak až budete v Českých Budějovicích, tak se určitě zastavte na něco sladkého a dobrého. A nebo to mlže být i slané, peču i slané koláče.


PERNÍK


FRANCOUZSKÝ JABLEČNÝ KOLÁČ


RICOTTOVÝ CHEESECAKE






                        ČOKOLÁDOVÉ SUŠENKY S KARAMELEM A MOŘSKOU SOLÍ



                       BEZLEPKOVÝ TVAROHOVÝ

                                                                                                          ČOKO MUFFINY A SUŠENKY






A kdyby jste se opravdu chtěli zastavit, tak stačí zajít do kavárny s názvem Sorte Oyne. Je v Kněžské ulici, tak přijďte :)

Pěkné čtení,
Vaše Barbora






Žádné komentáře:

Okomentovat