středa 16. září 2015

Za přírodou

V neděli jsem dostala za úkol se obléct, na nic se neptat a dorazit v jednu hodinu na předem domluvené místo. Čekal mě výlet, neznámo kam :) Asi jako každá dívka, jsem stála dlouho před skříní, chvíli jsem si říkala, že je to vážně hrůza, že nemám nic vhodného na sebe a třikrát jsem se převlékla... ten věčný skříňový problém je asi nevyřešitelný!!! Dorazila jsem se zpožděním. Mohla za to skříň, ale to chlapci nevysvětlíte :)

Bylo nádherné počasí, pravé babí léto v jednom dni. Hned jak jsme vyjeli z města, tak byl všude cítit teplý podzimní vzduch. Nádhera. A byl to výlet do přírody. Těšila jsem se jako malé dítě, seděla jsem natěšeně v autě a kochala se okolím. Po hodině a jednom špatném odbočení, jsme dorazili na místo. Byli jsme na Lipně a do ruky jsem dostala lístky na Stezku korunami stromů. Conversky asi nebyly správná volba obuvy, ale vyšli jsme to :) A hlavně, když už vyšli Svatý kopeček v Mikulově, tak je nějaká stezka nerozhodí. Ze shora byl krásný výhled do okolní přírody. Ten výhled je vážně úchvatný, za ten to opravdu stojí. Šumavské lesy se postupně připravují na podzim všude kolem nás byl slyšet lidský smích. Lidé, mladí a staří, si užívali volné neděle a pěkného počasí ve 40 m věži, která stezce dominuje. Během výstupu můžete plnit různé úkoly. A není to jen pro děti, tak jsem si vyzkoušela balancovat na laně a na žebříku :)



Po sestupu jsme se ještě prošli k Lipnu. Marina se už nehemží tolik turisty, jako v létě, ale o to tam byla procházka příjemnější :) Z lavičky na dětském hřišti jsme se kochali loďkami, rybáři, slunečními paprsky a podzimní přírodou. A při tom jsme ochutnali místní palačinky. Jednu s jahodovou marmeládou a druhou se skořicí. Já měla se skořicí. Mňam! Ještě teď cítím chuť skořice na obrovské palačince. Jestli budete mít cestu kolem, tak se tam určitě zastavte. Výlet s překvapením se povedl, ještě jednou děkuji :)


Pěkné podzimní čtení,
Vaše Barbora

Žádné komentáře:

Okomentovat