pondělí 28. září 2015

Svatý Václave!

Svátek má Václav a místo pečení svatováclavské husy na hruškách podle Herbáře jsem byla na výletě. S podzimem se ve mě probouzí chuť chodit do přírody a užívat si nádherných barevných kombinací, které jsou nezapomenutelné a příjemně vás připraví na dlouhé zimní večery. 

A tak jsme ráno obuli sportovní obuv do terénu, sbalili batoh a vyrazili k autu. Po 50 km jsme dorazili do Bechyně, kde jsme nechali auto a vyrazili po legendárních dlouhých schodech dolů k řece. Došli jsem do Zářečí a po zelené jsme se vydali na všechny vyhlídky, abychom se pokochali výhledem na lázeňské městečko Bechyně. 


Při přecházení Bechyňského mostu duha se nám stala tragédie největší, chlapci spadla do řeky čepice. Projel kamion a najednou už byla dole :( Tak ji snad najde nějaký starý pan rybář a bude v ní sedět a číhat na sumce, kteří jsou v Bechyni vyhlášení. Toto veliké neštěstí jsme zajedli v restauraci na náměstí, kde nás mile překvapili kvalitou a prezentací pokrmů. Bylo to opravdu moc dobré :) 
A pak jsme pokračovali ve výletování. Cestou k autu jsme se stali součástí focení náměstí přes Mapy.cz, tak se možná za pár měsíců najdeme na nějakém snímku ze Street view :) 

Po krátké jízdě jsme se ocitli pod hradem v Dobronicích a opět jsem stoupali nahoru. A po chvíli se před námi objevil ten nejkrásnější kostel, který jsem kdy viděla. Starý, neudržovaný kostel, ale s tak silným osobitým kouzlem, až to bylo neuvěřitelné... silný vítr ve vlasech, slunce svítící do očí a malebný kostelík... Nic víc psát nemusím, jednoduše podzimní nádhera.


A pak nás čekala 10 km stezka kolem řeky, která vedla přes Řetězový most, který, když přecházíte, tak si přijdete jako v Americe :) Na tomto mostě jsem byla poprvé jako malá holka s babičkou a dědou. A moc hezky na ty časy vzpomínám. Po letech jsem všechny vzpomínky oživila a naplnilo mě to pozitivní energií. Tak nezapomínejte jezdit na výlety a užívat světa... a hlavně naplňovat život radostmi a podzimním sluncem!


Tento výlet byl plný krásných chvil a překvapení a moc děkuji za tak úžasně strávený den. Už dlouho jsem nebyla tak blízko přírodě, podzimu, větru, slunci, životu... 

Pěkné výletní čtení,
Vaše Barbora

1 komentář:

  1. Byla jsi na něm několikrát a pokaždé jsi měla oči a pusu dokořán, jsem ráda, že Ti to zůstalo. Mamka

    OdpovědětVymazat