neděle 27. září 2015

Mlsná neděle

Nejspíš si pod názvem mlsná neděle představíte, že jsem byla obklopená zákusky a dortíky a celý den jsem se nehnula z bytu a jen jsem se ládovala... ale bylo tomu přesně naopak.

Po ranní snídani, jsem vyrazila na nedělní běh podél řeky. V rámci RunCzechu můžete v České republice v každém větším městě najít 5 km trasu a trénovat třeba na půl maraton :) V Českých Budějovicích takovou trasu máme a vede stále kolem řeky. Takže pak máte energie na rozdávání, jelikož běžet podzimní přírodou, kolem vody, je to nejlepší co můžete udělat. A taky jsem našla svůj první kaštan, symbol podzimu, který by si každý měl dát povinně do kapsy. Vždy když je vám trochu smutno, slabo, tak stačí vzít kaštan do ruky a chmury jsou hned zažehnány :) Tak honem na kaštany... Běh byl báječný, příští neděli jdu zas!

A jelikož je dnes neděle a neděle je výletní den, tak jsme vyrazili do Krumlova. Okouknout Svatováclavské slavnosti na náměstí, pokochat se stánky, projít si zámecké zahrady a dát si něco dobrého :) Moc pěkný výlet to byl. Ochutnali jsme bramborové placky se solí a pak palačinku s kávičkou a horkou čokoládou a ještě domácí malinovou šťávou. Mňam! Prostě mlsná neděle, jinak se tomu říct nedá :) Však se sami podívejte.


Po návštěvě palačinkárny jsme se ještě toulali uličkami, navštívili starý antikvariát a přes zámek vyrazili na parkoviště. Jo a viděli jsme medvědy :) jeden spal a ten druhý mu tam ujídal mrkvičky, jablíčka a dokonce i vánočku... prostě mlsná neděle i u medvědů!

Běhejte, sbírejte kaštany a mlsejte! 

Pěkné čtení,
Vaše Barbora

Žádné komentáře:

Okomentovat